fredag 14. mars 2014

Rom på stranda

Kom over denne teknikken på YouTube. Den kalles "korsprinsippet. Ideen er at man lager et slags kors eller kryss ved bruk av bildet, papirremser og ulik pynt. Det er ikke det siste dere ser av dette.

 Jeg har brukt brunt blekk fra Tim holtz til å farge rammen med innhold for at det skulle passe bedre med helheten. Frem fra skapet gravde jeg opp min gamle dymo markør til å lage tittelen 'Teddy og marcelin".
Jeg har brukt stensiler for å skape disse ulike mønstrene. Ellers har jeg også brukt en punch fra fiskars på den blå papirremsen.


Elsker å bruke pynt i tre til å stase opp sidene mine. Disse kan brukes au naturel, males eller få en vintage look ved å påføre brunt blekk med en svamp (slik som her) 


Til merkelappen har jeg brukt brunt blekk og stemplet med et kompassstempel og Tim holtz vintage photo. Da jeg synes den ble noe naken alene festet jeg en liten metallblomst på. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar