fredag 14. mars 2014

Noen project life sider fra året som var

Minner fra Brussel 


Har fått dilla på å lage papirrosetter.


Minner fra paris i påsken 


Disse to layoutene er eksempler på hvordan en meget raskt og enkelt kan lage en project lifeside. I de fire plastlommer har jeg kort og godt klippet til mønsterark i størrelsen 3x4" og dekorert med en tittel.


Disse sidene er også eksempler på hvordan en kan bruke bilder i størrelsen 4x4 i PL. I 2013 ble jeg Hekta på aplikasjonen "hipstamatic" alle bildene ble da tatt i denne størrelsen. De samme gjelder for instagrambilder.





I paris med søstersen 


Disse brillene har jeg limt på i ettertid. 


 Høstbilder på champs elysées


Nok en gang bruker jeg trepynt som er malt med hobbymaling








Ved pyramidene. På denne siden har jeg pyntet med gode gammeldagse glansbildet som jeg har satt på dimensjonale puter. I lommen har jeg en tag med skjult dagbokføring.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar