lørdag 26. april 2014

Kort: emboss-resist med distress inks

Denne ideen er hentet fra Jennifer Mcquire som lager fantastiske YouTube videoer. Som henne har jeg brukt nesten et helt stempelsett som jeg har lagt opp på kryss og tvers på min fiskars stempelmatte. Deretter har jeg embosset med hero arts hvite embossingpulver og versamark ink. 
Jeg har malt over teksten med en god del vann, så har jeg brukt en pensel og distress inks. En trykker selve blekkputen på en akryllblokk, eller en annen glatt overflate. Deretter plukker man opp det en vil av farge og maler i vei. Distress inks har den egenskapen at de lett blandes med hverandre.
Ellers har jeg også kommet over et fantastisk produkt. En malepensel med et vannlager i skaftet. Aldri mer søl med vannmaling!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar