lørdag 26. april 2014

Die cutting

Ok da. Nå har jeg holdt tilbake lenge nok. Nylig slang jeg meg på trenden og gikk til innkjøp av en die-cuttingmaskin. Det er mye å velge i der ute. Vagabondmaskinen som er elektrisk og som likner en gammel amerikakoffert. Så er det bigshot maskinen som jeg lenge hadde tenkt å kjøpe. Og så er det cuttlebug maskinen - Som jeg til slutt landet på. Så hvorfor gikk jeg til innkjøp av nettopp denne. For meg var det viktig at maskinen var bærbar, tok lite plass og så fin ut. Selv synes jeg både vagabond og bigshot er store, klumpete og direkte uestetiske. Jeg falt derfor for denne cuttlebugen fra anna griffin som jeg kjøpte på ebay. Med maskinen følger det en trenger for å bruke embossing foldere. Men en MÅ kjøpe en c-plate for å kunne bruke wafer dies. Dette fant jeg selvsagt ut på den kjipe måten. 

Mine nye dies 


In love with lawn fawn.

- det jeg liker så godt med merket lawn fawn går både på motiv og kvalitet. Motivmessig kan en lage noen riktig så nusselige kort med produktene. I tillegg til å være av  topp kvalitet (photopolymer) er det også praktisk at det følger med dies til mange av stemplene. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar